• הנחה
  • משופץ
מקסמורל 15 יחידות תפירה מחט, חוט תפירה מחט DIY מכונת תפירה מכונת תפירה אוטומטית חוט מחט לעיניים

מקסמורל 15 יחידות תפירה מחט, חוט תפירה מחט DIY מכונת תפירה מכונת תפירה אוטומטית חוט מחט לעיניים

 
ILS 0.67

קיים
בחנות

עשוי מפלסטיק ומתכת באיכות גבוהה, הוא קל, קל לאחסון, יציב, עמיד בלאי, עמיד ולא קל לשבור אורכו של הגודל הוא בערך 1.8 מ"מ), קל לנשיאה, גודל אוניברסלי וקל לתפעול. ניתן לתקן את המחט ביציבות להכנסה והסרה קלה מהמכונה, המתאימה מאוד להשחלה. בדוק את החור בצד אחד, הכנס לתוכו את המחט, לחץ על החלק האמצעי עד שהקרס הקטן בולט ותולה את חוט התפירה על הוו. זה מתאים לרוב פרויקטים של DIY לתפירה, עור, ג'ינס, משי, בד, תפירה ותכשיטים, תפירה ושימוש יומיומי, כגון רקמה, תפירה, כלי יד וכו '. Threader יכול לחסוך לך זמן ולגרום לך לעבוד בצורה יעילה יותר. החבילה כוללת : 15 כלי מחט למכונת השחלה תפירה מהירה (ירוק, ורוד, צהוב, 5 לכל צבע). מפרט : צבע : ירוק, ורוד, מידות צהובות : 1.36 אינץ מחט מכונה, גם אם פתיחת העין קטנה. כלי טוב לתפירה של פרויקטים וייצור תכשיטים, במיוחד נוח לזקנים, ניתן לתקן את המחט ביציבות להכנסה והסרה קלה מהמכונה, המתאימה מאוד להשחלה. בדוק את החור בצד אחד, הכנס לתוכו את המחט, לחץ על החלק האמצעי עד שהקרס הקטן בולט ותולה את חוט התפירה על הוו. מתאים לרוב פרויקטים של DIY לתפירה, עור, ג'ינס, משי, בד, תפירה ותכשיטים, תפירה ושימוש יומיומי, כגון רקמה, תפירה, עבודת יד וכו ' גם בחירה טובה כמתנה קטנה לזקנים שהחבילה כוללת : 15 כלי מחט מחטית תפירה מהירה (ירוק, ורוד, צהוב, 5 לכל צבע).


המאפיינים האחרים

Color:
green, pink, yellow
Dimensions:
1.25 inches x 0.36 inches (31.8 mm x 9.3 mm)
Material:
high quality plastic
Features:
The metal tip can easily pass through the eye of the needle, whether it is a hand needle or a machine needle, even if the opening of the eye is small.:
A good tool for sewing projects and jewelry making, especially convenient for elders:
The needle can be stably fixed for easy insertion and removal from the machine, which is very suitable for threading. Check the hole on one side, insert the needle into it, press the middle part until the small hook protrudes and hang the sewing thread on the hook.:
Suitable for most sewing DIY projects, leather, denim, silk, canvas, sewing and jewelry making, sewing and daily use, such as embroidery, sewing, handwork, etc. Threader can save your time and let you work more efficiently:
The unique shape is also a good choice as a small gift for the elders:
The package includes:
15 quick sewing threading machine needle tools (green, pink, yellow, 5 for each color).

הצעות דומות