• הנחה
  • משופץ
54 יחידות מחט לבוד ערכת אגרוף מחט ערכות למבוגרים למתחילים עשה זאת בעצמך צמר משוטט תפירת ערכת לבוד ערכות

54 יחידות מחט לבוד ערכת אגרוף מחט ערכות למבוגרים למתחילים עשה זאת בעצמך צמר משוטט תפירת ערכת לבוד ערכות

 
ILS 32.40

קיים
בחנות

מגוון רחב של סוגים כמו את 54 יחידות מחט לבוד ערכת מציע מגוון רחב של כלים כדי חליפת סוגים שונים של רקמה, והערכה יש מגוון רחב של רכיבים, אז אתה רק צריך לקנות מלא לבוד ערכות למתחילים למבוגרים, אשר יכול לשמש במשך זמן רב מבלי לקנות מחט לבוד אספקת בנפרד שימוש בקלות 4 בין רבים לבוד ערכות למתחילים למבוגרים לבחירה, זה צמר לבוד ערכת הוא קל ללמוד ולהשתמש, כמו זה יש מספיק כלים כדי ללמוד יותר. עיצוב ארגונומי ידית, נוח להחזיק ולהרגיש. ציוד חיוני : אנו מספקים סטים שלמים של ציוד, כולל עיניים, מחטים, אף, חגורות, טבעות, מספריים, מחטים, מרצעים וכו'. נחוץ בתהליך ליבוד המחט במקרה חירום. זה קשירה ערכת למתחילים מגיע עם קופסא לאחסון, אשר עושה את זה קל לאחסון ולארגן. עמיד חומרים*את מחט לבוד אספקת ערכת הוא עשוי נירוסטה ועץ (מרוכבים חומר) והוא לא חד פעמי פריט; את לבוד מחט יכול לשמש במשך זמן רב ללא בקלות לפגוע. החלים על זה לבוד ערכת יכול לשמש כדי להפוך תכשיטים, כריות, צמר לבוד, מחזיקי מפתחות, קישוטים לבית, וכו'. זה יכול גם להיות נתון כתחביב ערכת כדי לבוד צמר נודד אוהבי, ביצוע זה נהדר חג המולד או יום הולדת מתנה!. מגוון רחב של סוגים כמו את 54 יחידות מחט לבוד ערכת מציע מגוון רחב של כלים כדי חליפת סוגים שונים של רקמה, והערכה יש מגוון רחב של רכיבים, אז אתה רק צריך לקנות מלא לבוד ערכות למתחילים למבוגרים, אשר יכול לשמש במשך זמן רב מבלי לקנות מחט לבוד אספקת בנפרד. שימוש בקלות 4 בין רבים לבוד ערכות למתחילים למבוגרים לבחירה, זה צמר לבוד ערכת הוא קל ללמוד ולהשתמש, כמו זה יש מספיק כלים כדי ללמוד יותר. עיצוב ארגונומי ידית, נוח להחזיק ולהרגיש. ציוד חיוני : אנו מספקים סטים שלמים של ציוד, כולל עיניים, מחטים, אף, חגורות, טבעות, מספריים, מחטים, מרצעים וכו'. נחוץ בתהליך ליבוד המחט במקרה חירום. זה קשירה ערכת למתחילים מגיע עם קופסא לאחסון, אשר עושה את זה קל לאחסון ולארגן. עמיד חומרים*את מחט לבוד אספקת ערכת הוא עשוי נירוסטה ועץ (מרוכבים חומר) והוא לא חד פעמי פריט; את לבוד מחט יכול לשמש במשך זמן רב ללא בקלות לפגוע. החלים על זה לבוד ערכת יכול לשמש כדי להפוך תכשיטים, כריות, צמר לבוד, מחזיקי מפתחות, קישוטים לבית, וכו'. זה יכול גם להיות נתון כתחביב ערכת כדי לבוד צמר נודד אוהבי, ביצוע זה נהדר חג המולד או יום הולדת מתנה!.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Felting Needle Kit
Product Specifications:
1 Set
Product Material:
Stainless Steel, Wood (Composed Of Complex Materials)
Product Use:
Household, Making Wool Felt
Scope Of Application:
Most Scenarios
This needle felting kit comes with all the necessary needle felting supplies for making crochet animals, sweaters, jewelry, cushions, felt shapes, keychains, felting supplies and more. :
The felting tool kits are crafted with stainless steel and wooden handles for easy operation and this is a great beginner crochet kit for adults, so you don’t have to worry about complicated operations. We provide safe felting needles and foam workstations, but be careful when using the needles, you can wear gloves to protect your fingers, especially for beginners, you can feel vertical shrinking downwards, avoid inserting the needle into the pad obliquely, and don't shake the needle left and right to change the direction, which is easy to break the needle. Let's bring this kind of DIY fun to the family and enjoy it in leisure time, which is also what we are happy to see. Let's make Wool Felting Kit together and enjoy the good time!:
Package List:
40 x 2mm Eyes40 x 3mm Eyes40 x 4mm Eyes5 x 9-Pin10 x Nose5 x Phone Strap5 x Ring1 x Yarn Cutter1 x Glue Stick1 x Orange Needle Bottle1 x Plastic Storage Box2 x Finger Cot18 x Poke Needle1 x Medium Black Awl1 x Wooden Stamp1 x Foam Pad

הצעות דומות