• הנחה
  • משופץ
כרית חיתוך, דגם חיתוך מחצלת ירוק 4 יחידות לכתיבה וציור לחריטת כלבי ים לגילוף נייר מלאכה להכנת רפידות ידניות

כרית חיתוך, דגם חיתוך מחצלת ירוק 4 יחידות לכתיבה וציור לחריטת כלבי ים לגילוף נייר מלאכה להכנת רפידות ידניות

 
ILS 0.33

קיים
בחנות

בעזרת חומרים באיכות גבוהה, יכולת ריפוי עצמי טובה, חיתוך חוזר לא מושפע למוצר זה יש עמידות להב גבוה, עמידה במיוחד ואינו משקף אור או מחליק. מגוון רחב של יישומים, המתאימים לחריטה כלבי ים, רפידות ידניות, גילופי נייר מלאכה, חיתוך סרטים שלילי וכו '. לוח החיתוך יכול להגן על שולחן העבודה מפני פציעה במהלך עבודות חיתוך. עם 4 חיתוך חיתוך, יכול לענות על צרכי השימוש והחלפה שלך, באופן מעשי. בעזרת חומרים באיכות גבוהה, יכולת ריפוי עצמי טובה, חיתוך חוזר לא מושפע. למוצר זה יש עמידות להב גבוה, עמידה במיוחד ואינו משקף אור או מחליק. מגוון רחב של יישומים, המתאימים לחריטה כלבי ים, רפידות ידניות, גילופי נייר מלאכה, חיתוך סרטים שלילי וכו '. לוח החיתוך יכול להגן על שולחן העבודה מפני פציעה במהלך עבודות חיתוך. עם 4 חיתוך חיתוך, יכול לענות על צרכי השימוש והחלפה שלך, באופן מעשי. בעזרת חומרים באיכות גבוהה, יכולת ריפוי עצמי טובה, חיתוך חוזר לא מושפע. למוצר זה יש עמידות להב גבוה, עמידה ביותר ואינו משקף אור או להחליק . מגוון רחב של יישומים, המתאימים לחריטת כלבי ים, רפידות ידניות, גילופי נייר מלאכה, חיתוך סרטים שלילי וכו '. לוח החיתוך יכול להגן על שולחן העבודה מפני פציעה במהלך חיתוך עבודות . עם 4 מחצלת חיתוך, יכול לענות על צרכי השימוש והחלפה שלך, באופן מעשי מאוד. מפרט : סוג פריט : חיתוך חומר חומר : pvcquantity : 4 יישום : הכלי הטוב ביותר לכל מיני כתיבה וציור, טיוטות מוגמרות, חריטות, הכנת רפידות ידניות, נייר חיתוך, כתיבה ורישום, גילוף נייר מלאכה, חיתוך סרטים שלילי, יצירת מודלים, ויכול לשמש גם ככרית עכבר, סטודנטים, משפחות, עמידה במשרד.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Cutting Mat
Material:
PVC
Quantity:
4
Application:
The best tool for all kinds of writing and painting, finished drafts, engraving seals, making manual pads, paper cutting, writing and drawing, craft paper carving, negative film cutting, model making, and can also be used as a mouse pad, students, families, office standing.
Size:
Approx. 22 x 15cm / 8.7 x 5.9in
Package List:
4 x Cutting Mat:
Note:
1.When cutting, be careful not to put your fingers in front of the knife edge to prevent injury to your hands.:
2.When the knife is scratched on the backing plate, the knife marks are more obvious at first, and will gradually recover, and the knife marks will become smaller, but not without marks.:

הצעות דומות