• הנחה
  • משופץ
בקבוק מים חמים, סיליקון מיני מים חמים תיק יד חם מים הזרקת בקבוק קריקטורה מיקרוגל חימום שמירה על חם בחורף, בקבוק

בקבוק מים חמים, סיליקון מיני מים חמים תיק יד חם מים הזרקת בקבוק קריקטורה מיקרוגל חימום שמירה על חם בחורף, בקבוק

 
ILS 30.20

קיים
בחנות

זה יכול להיות מחומם במיקרוגל, בטוח ודאגה?חינם, עם חומר סיליקון שיכול לעמוד ב-130 ספג לאחר מילוי עם מים, לשים אותו במיקרוגל עבור 2 דקות כדי למנוע את צרות של תכוף מים שינויים! שקית מים חמים ירוקה. הוראות שימוש : הימנע ממילוי ישיר של מים רותחים, רצוי בסביבות 80 שקים, והימנע ממגע עם חומרים חומציים/אלקליים/שומנים. 3/4 של מים צריך להיות מלא, והשילוב של מים חמים תיק ובד כיסוי הוא טוב יותר. האוויר ישוחרר לאחר מילוי מים. להדק את בורג כובע ולסחוט את תיק גוף ביד כדי לבדוק אם יש דליפה. סיליקון חם מים תיק חם מים תיק יד חם תיק בנות. הוראות שימוש : הימנע ממילוי ישיר של מים רותחים, רצוי בסביבות 80 שקים, והימנע ממגע עם חומרים חומציים/אלקליים/שומנים. 3/4 של מים צריך להיות מלא, והשילוב של מים חמים תיק ובד כיסוי הוא טוב יותר. האוויר ישוחרר לאחר מילוי מים. להדק את בורג כובע ולסחוט את תיק גוף ביד כדי לבדוק אם יש דליפה. חם ארמון יד חם אוצר חם תינוק הזרקת מים. ארוך מחזיק זמן : חימום זה עבור שתי דקות ולהתחמם עבור שלוש שעות נותן לך מספיק חום ואומץ על אלה שלא בנוח ימים של חודש. את סיליקון חומר יכול לעמוד בטמפרטורה נמוכה של ?40, וניתן להשתמש בו לאריזה קרה וקירור פיזי. אודותינו : שלנו קריקטורה חם מים בקבוק יהיה מתנה ייחודית עבור המשפחה שלך, חברים יקרים, אפילו שותפים עסקיים. העיצוב הייחודי יביא להם הפתעה מיוחדת. אנו שואפים לשמור על הגינות ויושר עם כל הלקוחות, ויהפוך את שביעות הרצון שלך בראש סדר העדיפויות שלנו. אם יש לך שאלה במהלך קניות,מוזמן לפנות אלינו, אנחנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי לפתור את הבעיה.


המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Hot Water Bottle
Material:
Silicone + PC
Color:
As Pictures Shown
Weight:
Approx. 182g/6.4ozWater Injection
Water Injection Temperature:
About 80℃ is Appropriate
Microwave Heating Time:
No More Than 2 Minutes
Wide Mouth Design, Easy to Water Injection Diameter:
25mm/1inch  Easy for  Cleaning and  Water Injection, Leaving No ScaleSealed Leakproof PC Screw Cap, Waterproof Gasket, No Leakage
Directions for Use:
1. Avoid Direct Filling of Boiling Water, Preferably Around 80℃, and Avoid Contact with Acid/alkali/grease Substances.:
2. 3/4 of the Water Should Be Filled, and the Combination of Hot Water Bag and Cloth Cover is Better.:
3. Air Shall Be Released After Water Filling. Tighten the Screw Cap and Squeeze the Bag Body by Hand to Check Whether There is Leakage.:
4. Choose Mild Detergents Such As Dishwashing Liquid for Cleaning.:
Package List:
1 x Hot Water Bottle    1 x Manual

הצעות דומות