• הנחה
  • משופץ
אנשי הרים טוויסט טוויסט מקדח 11/11 10 ממ HSS מסור חור מרובע מסור אזמל מקדח עץ סיביות 19.5 סמ

אנשי הרים טוויסט טוויסט מקדח 11/11 10 ממ HSS מסור חור מרובע מסור אזמל מקדח עץ סיביות 19.5 סמ

 
ILS 2.00

קיים
בחנות

מקדחי קירור פנימיים של קרביד מוצק יש ביצועי חיתוך טובים יותר, המתאימים במיוחד לעיבוד חור עמוק ולחומרים קשים למכונות לא ניתן להשתמש במקדח חור מרובע על מקדחה חשמלית, חורים מרובעים מקדחים צריכים להתאים לקידוח מקדח חור מרובע (מכונת משכנות ומכונת טנון) לשימוש. חור ריבועי של Mortise ו- Tenon שנקדחו על ידי השרוול הנורא + החיצוני באמצע השילוב. צמצם את עוצמת העבודה של עובדי בניין, מזרז את מהירות הבנייה, הפחית את עלויות הבנייה לבנייה, התקנה, שיפוץ, תעשיות קישוט. עיצוב קשת, מחודד מעודן עמיד. השתמש בעניינים : תרגיל חור מרובע משמש בעיקר להיבטים של עיבוד עץ. מתאים לפלדת פחמן, ברזל יצוק מצונן, ברזל רקיע, ברזל יצוק אפור, פלדת מת, נירוסטה, פלדת סגסוגת עמידה בחום, פלדת כלים. ספציפית : שם : חומר מרובע חומר : פלדה מהירה גבוהה : כפי שהתמונה מציגה 2 גדלים לבחירת : 10 מ"מ/16 מ"מ אורך : 203 מ"מ (קוטר 10 מ"מ); לא ניתן להשתמש במקדחה של 208 מ"מ (קוטר 16 מ"מ) חור מרובע על מקדחה חשמלית, חורים מרובעים מקדחים צריכים להתאים לקידוח מקדח חור מרובע (מכונת שיבוש וטנון) לשימוש. חור ריבועי של Mortise ו- Tenon נקדח על ידי השרוול הנורא + החיצוני באמצע השילוב. הפוך את עוצמת העבודה של עובדי הבנייה, מהירות את מהירות הבנייה, הפחיתו את עלויות הבנייה לבנייה, התקנה, שיפוץ, תעשיות קישוט. תכנון, חידוד מעודן עמיד. שימוש בעניינים : מקדח חור מרובע משמש בעיקר להיבטים של עיבוד עץ. אריאה כלולה : 1 x מקדח חור מרובע : אנא אפשר שגיאות של 1-2 ס"מ בגלל מדידה ידנית צבע המוצג בתמונות עשוי להראות שונה במקצת על צג המחשב שלך מכיוון שהמוניטורים הם לא מכויל אותו דבר.


המאפיינים האחרים

Name:
Square Hole Saw
Material:
High-speed steel
Color:
as picture shows
2 sizes for choosing:
10mm/16mm
Length:
203mm(10mm diameter); 208mm(16mm diameter)
Square hole drill can not be used on an electric drill, drill square holes need to fit a square hole drill drilling (mortise and tenon machine) to use. Mortise and tenon square hole drilled by the terrible + outer sleeve in the middle of the combination.:
Reduce labor intensity of construction workers, speed up the construction speed, reduce construction costs for construction, installation, renovation, decoration industries.:
Arc design, exquisite sharpen durable.:
Use matters:
Square hole drill is mainly used for woodworking aspects.
Package included:
1 x Square Hole Drill:
Note:
Please allow 1-2cm errors due to manual measurement:
Item color displayed in photos may be showing slightly different on your computer monitor since monitors are not calibrated same :

הצעות דומות