• הנחה
  • משופץ
מנוע טק דחיסה בודק, כפול מוט מבחן סט 3-300 פסי צילינדר לחץ מד עם מתאמים עבור נחתים טרקטורונים

מנוע טק דחיסה בודק, כפול מוט מבחן סט 3-300 פסי צילינדר לחץ מד עם מתאמים עבור נחתים טרקטורונים

 
ILS 95.80

קיים
בחנות

כפול מוט מבחן סט, החלים על מנועי בנזין של רכב, אופנועים, משאיות ובנזין כלי רכב במהירות לבדוק את מנוע של רכב ואתה יכול למצוא מדויק נתונים ביעילות. סמל הסוללה מהבהב כאשר מתח הסוללה נמוך מ -2.5 וולט, נוח לך להחליף את הסוללה בזמן. לתצוגה הדיגיטלית יש 4 יחידות הניתנות להחלפה עם תצוגה דיגיטלית אינטואיטיבית, הנוחה לקריאה. יכול להיות מנוכה, עם ביצועים טובים של איטום, להגדיל את דיוק של נתונים קריאה. במהירות לבדוק את מנוע של רכב ואתה יכול למצוא מדויק נתונים ביעילות. עם ארבעה מתאמים, יכול לשמש כדי לזהות מגוון רחב של נפוץ מנוע תקלות כגון שחוק בוכנה טבעות, צילינדר ראש סדקים, שחוק שסתומים מפוצץ ראש אטמים. יכול לבדוק את כמות הדליפה בצילינדר מנוע ולעזור לקבוע את המקור. זה קל לקרוא מודד ולקבל בדיקה נכונה עם תוצאות מדויקות. לתצוגה הדיגיטלית יש 4 יחידות הניתנות להחלפה עם תצוגה דיגיטלית אינטואיטיבית, הנוחה לקריאה. יכול להיות מנוכה, עם ביצועים טובים של איטום, להגדיל את דיוק של נתונים קריאה.מפרט : סוג פריט : צילינדר מד לחץ מצב : חדש לגמרימצב תצוגה : תצוגה דיגיטלית יחידת לחץ : ארבע יחידות הניתנות להחלפה של פסי, קפא, בר, קגף/ס2 טווח מדידה : 3-300 פסי/14 בר/14 קגף/ס2 טמפרטורת עבודה : -20 -80 טון מפתח פונקציה : מתג מפתח (משמאל), מפתח מיתוג יחידה(מימין)מתח עבודה : דק3.1 וולט (השתמש בזוג סוללות)סוללה : 1.5 וולט להחלפה סוללות(לא כלולות)מתח נמוך מ-2.5 וולט : סמל של הבזק סוללה חשמלי זרם עבודה : 3 מיליאמפר / שעה או פחות (עם תאורה אחורית); 1 מילימטר או פחות (ללא תאורה אחורית)זרם סטטי : 5פונקציה : ערכת בדיקת מד דחיסה לבודק אבחון צילינדרים של מנוע זיהוי לחץ אוויר של צילינדר רכב : 1.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Cylinder pressure gauge
Condition:
Brand new
Display Mode:
LCD digital display
Pressure Unit:
Four switchable units of PSI, KPa, Bar, Kgf/cm² 
Measurement Range:
3 -300 PSI/14BAR/14Kgf/cm² 
Working Temperature:
-20 -80 ° C
Key Function:
Switch key (left), unit switched key(right)
Working Voltage:
DC3.1V (use a pair of AAA batteries)
Battery:
1.5V replaceable AAA batteries(not included)
Voltage Lower than 2.5V:
Symbol of LCD battery flashes
Working Current:
≤3MA or less (with backlight); ≤1MA or less (without backlight)
Static Current:
≤5UA
Function:
Compression gauge test set for engine cylinders diagnostic tester
Air Pressure Detection of Automobile Cylinder:
1. Designed to detect a variety of common engine failures such as worn piston rings, cylinder head cracks, worn valves and blow head gaskets.:
2. Check the amount of leakage in the engine cylinders and help determine the source of gas, so that data of meter reading provides the correct test and accurate results.:
3. Suitable for all kinds of car, motorcycles and other vehicles with fuel in:

הצעות דומות