• הנחה
  • משופץ
מגש אבן סופג מים לכיור, תחתיות דיאטומיט סופגות מים, מחצלת ייבוש אדמה אדמה, מגש כיור אבן ייבוש מהיר לבית

מגש אבן סופג מים לכיור, תחתיות דיאטומיט סופגות מים, מחצלת ייבוש אדמה אדמה, מגש כיור אבן ייבוש מהיר לבית

 
ILS 0.33

קיים
בחנות

【אבן סופגת מים】 בניגוד לאביזרי כיור מסורתיים, מחזיק אבן כיור אבן זה חזק יותר ממה שהייתם מצפים - הוא יכול להחזיק 160% ממשקלו במים ומתנדב כהרף עין, תוך שמירה על יבש ולגרש את לחות ב רֶגַע 【אדמה טבעית טבעית】 עשויה מבוץ דיאטום וחומר סיבים צמחיים, היא סופגת כפליים ממשקלו במים תוך שניות, ושומרת על משטחי חדר האמבטיה ומטבח יבש תוך שמירה על יסודות הבית שלך. 【אבן ייבוש לדלפק מטבח】 סופג ריחות, והמבנה המולקולרי הייחודי שלה גורם לה להיות ספיחה פיזית ותפקודי חילופי יונים, הממלאים תפקיד מטיהור ושומרים על האוויר טרי ונקי בחדר האמבטיה. 【קל לניקוי】 קל לניקוי, פשוט צריך לשטוף עם מים זורמים ולנגב עם ספוג רטוב, ואז יבש באופן טבעי. 【אבן סופגת מים לכיור】 המתאימה לשימוש כמחצלות סופגות לסבונים / כוסות / בקבוק סבון / ספוג צלחת / בקבוקי איפור, ובכל מקום שאתה צריך לספוג מים במהירות ושומר על שולחן / משטח השיש יבש. 【אבן סופגת מים】 בניגוד לאביזרי כיור מסורתיים, מחזיק אבן כיור אבן זה חזק יותר ממה שהייתם מצפים - הוא יכול להחזיק 160% ממשקלו במים ומתנדב כהרף עין, תוך שמירה על יבש ולגרש את לחות ב רֶגַע. 【אדמה טבעית טבעית】 עשויה מבוץ דיאטום וחומר סיבים צמחיים, היא סופגת כפליים ממשקלו במים תוך שניות, ושומרת על משטחי חדר האמבטיה ומטבח יבש תוך שמירה על יסודות הבית שלך. 【אבן ייבוש לדלפק מטבח】 סופג ריחות, והמבנה המולקולרי הייחודי שלה גורם לה להיות ספיחה פיזית ותפקודי חילופי יונים, הממלאים תפקיד מטיהור ושומרים על האוויר טרי ונקי בחדר האמבטיה.


המאפיינים האחרים

Material:
Diatom mud, plant fiber
Color:
Green, White, Grey, Dark Grey, Pink, Blue
Size:
8x8CM/3.15x3.15in, 16x8CM/6.29x3.15in, 22x8CM/8.66x3.15in, 30x8CM/11.8x3.15in.
Products include:
2 Pcs Water Absorbing Stone Tray for Sink:
Notes:
1.Due to different displays and lighting effects, the actual color of the product may be slightly different from the color shown on the picture. Thanks!:
2.Due to manual measurement, please allow slight measurement deviation.:
3.We will try our best to choose the best logistics channel for you, You will generally receive the package within 7-15 days. :

הצעות דומות