• הנחה
  • משופץ
160 חתיכות פרחוני פיק כרטיס מחזיק, מזלג ולב בצורת כרטיס בעל תמונה תזכיר מחזיק עבור סידור פרחים חתונה

160 חתיכות פרחוני פיק כרטיס מחזיק, מזלג ולב בצורת כרטיס בעל תמונה תזכיר מחזיק עבור סידור פרחים חתונה

 
ILS 19.99

קיים
בחנות

חבילת תוכן : אתה יכול לקבל סך של 160 חתיכות של פרח פיק כרטיס מחזיקי, כולל 80 ארוך ברור מקלות 80 קצר ורוד מקלות, הם 139 סנטימטרים בהתאמה. חומר באיכות גבוהה : את ישר סוף פרח מקל הוא עשוי באיכות גבוהה פלסטיק, את פרח מקל מחזיק הוא חזק ועמיד, בטוח לשימוש, לב ומזלג בצורת, ורוד וברור אלגנטי ומראה אופנתי. קל לשימוש : פשוט לשים את כרטיסי לתוך ראש של פלסטיק כרטיס מחזיק ולהכניס את ישר סוף שבו אתה רוצה לקשט שלך זר או סל, זה יכול להיות ממוקם על שולחן אוכל עבור שלך כרטיסי ברכה או כרטיסי מתנה, זה יכול להיות אפקט קישוט טוב. יישום רחב : זה ברור כרטיס מחזיק הוא מושלם עבור חג האהבה, יום האם, חתונה, אירוסין, מסיבת יום הולדת, תינוק מקלחת, פגישה רשמית, אירוע, מפגש משפחתי, תמונה ותצוגת תמונה, משרד, וכו'. שירות מוצר : אנו מספקים מוצרים טובים ומציעים שירות מעולה ללקוחותינו. כל בעיות על המוצרים שלנו,אנא פנה אלינו, אנחנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי לעזור לך להתמודד עם הבעיה. 160 חתיכות פרחוני פיק כרטיס מחזיק, מזלג ולב בצורת כרטיס בעל תמונה תזכיר מחזיק עבור סידור פרחים חתונה יום הולדת פרח אריזת מפרט : כמות : 160 יחידות (80 יחידות מזלג צורת + 80 יחידות לב צורת) צבע : ברור וורוד, כפי שמוצג בתמונה חומר : פלסטיק : פלסטיק גודל : כ 13.2 סנטימטרים / 33.9 סנטימטרים / 22.5 סנטימטר תכונות : יש לנו 2 סגנונות שונים של פרח מקלות (מזלג ולב) וגדלים (9.4 סנטימטרים/24 סנטימטר ו 12.2 סנטימטרים/31 סנטימטר), אתה יכול לבחור על פי הצרכים שלך בפועל או ההעדפות שלך, עם סוגים שונים של זרי פרחים וכרטיסי ברכה לאירועים שונים.


המאפיינים האחרים

Quantity:
160pcs (80pcs fork shape + 80pcs heart shape)
Color:
clear and pink, as shown in the picture
Material:
Plastic
Size:
about 13.2 inches / 33.5 cm and 8.9 inches / 22.5 cm
Features:
We have 2 different styles of flower sticks (fork and heart) and sizes (9.4 inches/24 cm and 12.2 inches/31 cm), you can choose according to your actual needs or your own preferences, with different kinds of bouquets and greeting cards for different occasions.:
Wide range of occasions:
Our card holders can be used for any floral arrangements, gift baskets, centerpieces, weddings, birthday parties, events, decoration projects.
Customer Service:
If you have any questions or suggestions about the product, please contact us and we will provide you with excellent service.:
Caution:
Please allow a slight size error due to manual measurement.:
Please allow slight color difference due to different monitors. :

הצעות דומות