• הנחה
  • משופץ
כרטיס זיכרון מק ' בוט חינם לקונסולה דקה של פס2, תקע והפעל, קיבולת גדולה של 64 מגה-בייט, מפעיל

כרטיס זיכרון מק ' בוט חינם לקונסולה דקה של פס2, תקע והפעל, קיבולת גדולה של 64 מגה-בייט, מפעיל

 
ILS 16.89

קיים
בחנות

מותג ספטפנטה מציע מגוון רחב של מוצרים אלקטרוניים 3 ג כגון מחשבים, טלוויזיות, טלפונים סלולריים, אוזניות, אלבומים אלקטרוניים, קונסולות משחק, רמקולים, כרטיסי רשת, מטענים וכן הלאה אנו מציעים גם מגוון רחב של ציוד מצלמה, ציוד תעשייתי, ציוד חיצוני, צעצועי ילדים, ציוד לחיות מחמד, ציוד מכונות חקלאיות, וכו'. *חבר והפעל את המקבוט החינמי מתחבר לקונסולה ועובד. עוזר לך לשחק משחקים על כונן הבזק או כונן קשיח חיצוני(דורש 4). *אחסון 64 מגה בייט * לכרטיס הזיכרון יש מספיק שטח אחסון לאחסון קבצים ומשחקים, חובה עבור גיימרים של פס2. כרטיס מק ' בוט חינם מאפשר לך לשחק קלאסי עבור משחקי פ. 2 עם פעולה קלה מאוד. כרטיס זיכרון זה מתאים לקונסולת פ. קיבולת גדולה של 64 מגה בייט, מספיק לשימוש. כרטיס הזיכרון עשוי מחומר שרירי בטן באיכות גבוהה, שהוא חזק ויציב ועמיד מאוד. *חבר והפעל את המקבוט החינמי מתחבר לקונסולה ועובד. עוזר לך לשחק משחקים על כונן הבזק או כונן קשיח חיצוני(דורש 4). *אחסון 64 מגה בייט * לכרטיס הזיכרון יש מספיק שטח אחסון לאחסון קבצים ומשחקים, חובה עבור גיימרים של פס2. כרטיס מק ' בוט חינם מאפשר לך לשחק קלאסי עבור משחקי פ. 2 עם פעולה קלה מאוד. כרטיס זיכרון זה מתאים לקונסולת פ. קיבולת גדולה של 64 מגה בייט, מספיק לשימוש. כרטיס הזיכרון עשוי מחומר שרירי בטן באיכות גבוהה, שהוא חזק ויציב ועמיד מאוד. מפרט : סוג פריט : כרטיס מק 'בוט חינםחומר : חוסר יכולת : 64 מג' ב ישים : למכונה דקה2זהירות : אופל גירסה 1.


המאפיינים האחרים

Item Type:
FMCB Free McBoot Card
Material:
ABS
Capacity:
64MB
Applicable:
For PS2 Thin Machine
Caution :
OPL V1.2.0 is Currently in Development, So if You Use an FMCB Card for PS2 MX4SIO, Please Use Another Memory Card to Save Game Data.:
When Using the for Fortuna FMCB, Please Do Not Insert Any Device into the Console's Memory Card Slot Before Entering the Menu Screen.:
Package List:
1 x FMCB Free McBoot Card:

הצעות דומות