• הנחה
  • משופץ
ZHUHW SLEED ACRYLIC DISPENSER DISPENSER STAPLER עם STAPLE

ZHUHW SLEED ACRYLIC DISPENSER DISPENSER STAPLER עם STAPLE

 
ILS 2.67

קיים
בחנות

עיצוב סופר מענג : צליל זהב ורד קלאסי קליל ומלוטש קליל, מסוגנן, חמוד, חמוד ומקצועי שולחן כתיבה של שולחן כתיבה ערכת ארגון בשילוב עם אסתטיקה וגם בתפקוד, חובה לגברים ונשים במשרד, נהדר למשרד, לבית הספר, לשולחן או דורי סביבת עבודה ביתיים חומר איכותי : עשוי אקריליק פרימיום 1/8 אינץ 'אקריליק, שקוף כמו זכוכית, נראה מעודן. עם מחצלות נגד החלקה בבסיס התחתון מוסיפים יציבות נוספת. שלא כמו פלסטיק זול רגיל, הוא יפה, עמיד ויציב, הוסף קצת כיף ומשהו אלגנטי למשרד או לבית עם מערך אביזרי השולחן האקרילי הזה. רעיון מתנה : סט אחסון לארגון שולחנות יוקרה בסגנון יוקרה, רעיון מתנה מדהים לעצמך, אביך, אמא, עמיתים לעבודה, מורים, תלמידים, חברי כיתה, קליגרף, סופר, סופרים או כל חובבי נייר מכתבים. עיצוב סופר מענג : צליל זהב ורד קלאסי קליל ומלוטש קליל, מסוגנן, חמוד, חמוד ומקצועי שולחן כתיבה של שולחן כתיבה ערכת ארגון בשילוב עם אסתטיקה וגם בתפקוד, חובה לגברים ונשים במשרד, נהדר למשרד, לבית הספר, לשולחן או דורי סביבת עבודה ביתיים. חומר איכותי : עשוי אקריליק פרימיום 1/8 אינץ 'אקריליק, שקוף כמו זכוכית, נראה מעודן. עם מחצלות נגד החלקה בבסיס התחתון מוסיפים יציבות נוספת. שלא כמו פלסטיק זול רגיל, הוא יפה, עמיד ויציב, הוסף קצת כיף ומשהו אלגנטי למשרד או לבית עם מערך אביזרי השולחן האקרילי הזה. רעיון מתנה : סט אחסון לארגון שולחנות יוקרה בסגנון יוקרה, רעיון מתנה מדהים לעצמך, אביך, אמא, עמיתים לעבודה, מורים, תלמידים, חברי כיתה, קליגרף, סופר, סופרים או כל חובבי נייר מכתבים. שם מוצר : מארגן שולחן Set Type : מחזיקי נייר מכתבים : אקריליק+מתכת מתכת : מארגני שולחן משרדים ביתי : עיצוב סופר מענג : אלגנטי גביש צלול ומלוטש טון זהב ורדים, מסוגנן, חמוד ומקצועי של ערכת ארגון שולחן דקורטיבית בשילוב עם שתי אסתטיקה ופונקציה , חובה לגברים ונשים במשרד, נהדר למשרדים, בית ספר, שולחן או שולחן עבודה ביתי.


המאפיינים האחרים

Super Delightful Design:
Elegant crystal clear and polished classy rose gold tone, stylish, cute, professional decorative desk supplies organization kit set combined with both aesthetics and function, a must-have for office men and women, great for office, school, table or home workspace decors.
Quality Material:
Made of premium 1/8-inch-thick acrylic, translucent as glass, looks exquisite.
With anti-skidding mats on the bottom base adding further stability. :
Unlike ordinary cheap plastic, it is beautiful, durable and sturdy, add some fun and something elegant to an office or home with this acrylic desk accessories set.:
GIFT IDEA:
Pro High-end Luxury style desk organization storage set, awesome gift idea to yourself, your father, mother, co-workers, teachers, students, classmates, calligrapher, writer, authors or any stationery lovers.
Only the above package content, other products are not included.:
Note:
Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. The measurement allowed error is +/- 1-3cm.
This desk organization storage set is an exact match so you can save a lot of time decorating your desk. :

הצעות דומות